Knigovodstvene usluge

knjigovodstvene usluge

Knjigovodstvene usluge

Cena usluga

Medju korisnicima su gradjevinska i druga preduzeća, ugostitelji, pekare, zanatlije, lekarske ordinacije i poliklinike, preduzeća i preduzetnici koji se bave uslugama, javni beležnici, advokati, udruženja itd.

Knjigovodstvene usluge, nažalost, nisu roba, koja može imati svoju fiksnu cenu…
Mi naknadu za svoje usluge formiramo u dogovoru sa korisnikom, a osnovni parametar je količina vremena truda i znanja, koje se utroši na obradu i dostavu dokumentacije, razmenu informacija i ostale aktivnosti.
Ukoliko je klijent novootvorena preduzetnička radnja, ili novoosnovano preduzeće, naknada za usluge se formira po ugledu na klijentelu iste, ili sličnih delatnosti, a nakon par meseci, uskladjuje se sa stvarnim obimom angažmana.
Na cenu utiče, pored oblika delatnosti i to da li firma ima jednu ili više poslovnica, da li je u sistemu PDV, ili ne, od količine dokumentacije, koji obim usluga želi…
Upravo zbog toga, cenu usluga Vam ne možemo reći u telefonskom razgovoru, ili E-mailom, već ćemo se o njoj dogovoriti, nakon uvida u dokumentaciju, ili pak nakon razgovora o Vašim planovima, ambicijama i zahtevima.

Konekt Tucakov knjigovodstvene usluge vrši za korisnike iz Beograda, Zemuna, Pančeva, Kovačice, Smedereva, Smederevske Palanke, Banatskog Karlovca i Inđije.

Vrste usluga

Konekt Tucakov agencija za knjigovodstvo pruža korisnicima redovne i vanredne usluge. Redovne knjigovodstvene usluge su obuhvaćene ugovorom i mesečna naknada koju klijent plaća pokriva troškove tih usluga. Redovne knjigovodstvene usluge su tako koncipirane da korisnik nema potrebe da sam vodi bilo kakve poslovne knjige ( npr. DPU, KEPU i slično), niti da čeka u redovima poslovnih banaka, ili državnih organa. Takođe, kurirska služba preuzima dokumentaciju koju treba obraditi, a klijentima dostavlja obrađenu. Samim tim, korisnik usluga svoje dragoceno vreme može u potpunosti iskoristiti za obavljanje i razvoj svoje privredne delatnosti.

Vanredne knjigovodstvene usluge nisu obuhvaćene ugovorom, ne zadovoljavaju uobičajene potrebe knjigovodstva, već su plod želja i vanrednih potreba klijenata.

Redovne knjigovodstvene usluge

1. prosto knjigovodstvo – knjigovodstvo za preduzetnike;

2. knjigovodstvo za paušalne obveznike oporezivanja;

3. dvojno knjigovodstvo – za privredna društva (d.o.o.), udruženja i preduzetnike koji imaju potrebu za vodjenjem poslovnih knjiga po sistemu dvojnog knjigovodstva;

4. knjigovodstvo proizvodnje

5. kurirski poslovi i poslovi platnog prometa;

6. obračun zarada i izrada neophodnih obrazaca- izvoda, kao i predaja M4 obrasca;

7. prijava i odjava radnika – kako elektronskim putem, tako i na šalterima Fonda PIO;

8. izrada i predaja završnih računa;

9. izrada i predaja svih ostalih izveštaja nadležnim državnim organima;

10. zastupanje kod državnih organa, gde je to moguće i

11. poresko savetovanje.

Vanredne knjigovodstvene usluge

1. Izrada vanrednih periodičnih finansijskih izveštaja;

2. registracija i zatvaranje preduzetničkih radnji;

3. registracija i likvidacija privrednih društava i udruženja;

4. online knjigovodstvo korišćenjem poznatih internet knjigovodstvenih aplikacija i

5. ispisivanje naloga za prenos dobavljačima u većem obimu.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *